Tuesday, July 14, 2009

MGP 2009

Sabtu 04/07/2009 ( Pagi,Petang n Malam)


Aku bangun seawal jam 6.00 pagi.walaupun mataku masih mengantuk tp aku gagahkan diri tu bangun sebab aku ada misi lepas ni.hehehe...Aku malas nak cite panjang2 meh kite layan je pic ni..

Kusyuk je masing2 mendengar apa kata AJK..skema lak ayat aku..akakka


Ni lak sesi suai kenal..Mulut mimi ternganga..tutup oiii...muahaha...

Dah abeh sesi suai kenal kiteorg begambo la beramai2.....

Dah penat begambo..kita makan duluuuuuuuuuuuu...makan nasik lemak bersama sebiji telo rebus kegemaranku..ehehehe.....

Dah kenyang makan kami berkumpul semula tuk pembahagian kump..ni la ahli kumpulan aku..gagah2 belaka..hahahaha...


Ni task pertama yang kami dapat.cari perkataan..mcm2 la ada..


Ni plak destinasi pertama yg perlu kami tuju iaitu di TOY MUSEUM..destinasi kedua kami di taman negara pulau penang..tp gamba xdak..uwaaaaaaaaaa..



Ni plak destinasi ke 3 kami..berpeluh2 duk tengah panas..AJK sengaja nak jemur kami nmpaknya..masa ni kami kene jawab simpulan bahasa.PASANG TELINGA..jenuh nak jawab..lepas cutesyah bukak hp baru leh jawab..kakaka


Ni destinasi terakhir kami iaitu pulang ke chalet.kump kami adalah kump pertama sampai ke chalet.masa ni kami di tugaskan tuk buat bendera kumpulan n buat istana pasir..aku dah kepenatan..penat yg teramat2 penat tp aku tetap enjoy..ehehe...

Dah penat aku p mandi alut plak..terlepas sudah hajat aku nak mandi laut..:))sungguh seronok..:D

Hari dah malam tibalah upacara yang di tunggu2..kumpulan aku dapat no 3..hahahaha...Dah selesai bg piala segala ada lak exchage gift..pas 2 makan2..ayam bbq yg sungguh enak..ehehe

Aku pun x pasti kul bapa abeh malam tu..seingat2 aku jam 11 lebeh cam tu aku ikut mell ke bilik dia.nak borak2..tapi x disangka2 ada 2 kejadian x diingini berlaku..mell n tombak di tepung tawar..muahaha..xpasal2 aku kene skali..n 1 lagi kejadian yg buat jantung aku mcm nak luruh ade yang kene histeria..masa tu Tuhan je tau apa perasaan aku.aku da penah kene.apa yang mampu aku hanya berdoa..alhamdulillah smua pulih spt sedia kala..Semua org duk sebuk2 tgok kejadian tu aku masuk blik n trus melelapkan mata..xtau apa jadi dah pas tu..:P

Opppssssssss...ada lg 1 aku x cte..ni kes masa aku lam bilik..baru pas mand rambut lak basah.aku ngan bangganya amik hairdryer nak keringkan rambut.dalam duk kusyuk2 keringkan kan tu..tetiba rambut aku tersangkut kat lubang2 hairdryer tu..ampeh punya hairdryer..sian rambut aku..tanpa berpikir panjang aku terus merentap rambut aku..tp pelik..x sakit..hahaha...mimi n pis korang gelakkan aku ye..xpe2...>:P....



Ahad /05/07/2009)

Time ni sume dah bersiap2 nak balik..terlalu banyak kenangan manis aku di sana..kalu bleh nak lg juin xtvt camni..ape2 pun aku betul2 enjoy..

Tamatlah sudah kisah MGP ni..sehingga berjumpa lagi di lain tahun..wahahhaa....

No comments: