Friday, July 10, 2009

MGP 2009

Tiba lah saat dan masa yang di tunggu2.Skema lak ayat aku...hahaha...Minggu lepas 3/7 sampai la 5/7 aku ke penang tuk menyertai MGP.Korang tau x MGP tu apa.MGP tu Mak Gayah Pecut.hahaha...xla MGP tu MINI GATHERING PENANG 2009.Ni la wat julung2 kalinya aku juin xtvt ni.Seingt2 aku ni kali kedua xtvt yg agak besar2 yang aku juin sejak aku melibatkan diri dgn dunia VF.1st dlu aku juin boling.Bagi aku la, stakat ni xtvt yang di anjurkan oleh VF tak penah mengghampakan lagi.Semua nya best n enjoy.Dan yang paling best aku dapat mengenali ramai kawan.


Jumaat 03/07/2009 ( Petang )

Bermula lah pengembaraan aku.Jax n mimi datang amik aku di rumah pak cu aku.Thanks to jax sebab sudi tumpangkan aku.1st time aku jumpa mimi.Memang katek.hahaha...memang betui la dia kata dia pendek.maapkan aku mimi..:P....sebelum ke batu feringgi kami singgah di rumah tombaks nak amik barang2.sampai je kat sana ramai plak..ada pis,man,sarsa,iqa,ojin,tulip,isone,yana n penyu.depa duk kalut masukkan brg2 lam beg tuk diberikan kepada peserta nant.Dah siap2 packing suma kami memulakan langkah ke batu feringgi.yehaaaaaaaaaaaa...bestnya dapat nek feri.meh layan pic sawan..:P



Muka2 ceria bila nampak kamera..sawan begambo memasing...

Lebih kurang 3.00 ptg kami tiba ke destinasi yg kami tuju iaitu di BAYU SENJA.Pemandangan yang ckup cantik.Tepi laut.tercapai gak hajat nak tgok laut.pas ni x tau bila lagi aku akan sampai ke sana.bagi aku sangat2 la menarik..setiba di chalet kami di berikan bilik masing2.paling best aku dapat sebilik ngan geng2 aku iaitu MIMI,PIS,IQA..n sorg lg kawan baru ATEH86.dia nampak pendiam my b baru 1st time jumpa agaknya.x biasa lg.ehehe....petang tu kiteorg xde buat ape2 pun cuma menunggu kawan2 yg lain..kami just lepak lam bilik je.masa lam blik ada 1 kisah yg aku pk agak klaka jugak la..masa duk tgok tv tu aku tertarik ngan 1 benda ni.ade disebelah ice box.msa tu x pakai spek so aku x nmpak sngt pas 2 dengan keadaan bilik yg bersuasana romantik lg la hancus pemandangan aku..hehe..seingat2 aku banyak kali jugak la duk tanya..weiiii tu apa tu kat bawah tv tu..apa tu weiii...si iqa lak duk bebel.masing2 x layan pertanyaan aku sehinggalah mimi bersuara n dengan bangganya dia kata TU CPU LA ILA OIIII.hahaha...pas 2 je sume gelakkan aku..ampeh..b-(..

Dah penat2 gelak sarsa ajak kami p makan.masing2 dah kelaparan tanpa banyak soal kami ke kedai makan berhampiran..meh layan pic kiteorg makan lak..:D


Aku kusyuk memerhatikan nasi goreng ayam yg baru aku dapat..ekekeke...

Rancaknya depa ni beborak tambah2 si mellah ngan penyu.ade je cte diaorg..:P

Pas dah abeh makan2 kteorg jalan2 kat area situ la.Masa tu nite market baru nak bukak.sempat gak la cuci2 mata dlu.kebetulan aku pun x beli adiah lagi.sbelum beli adiah kami posing2 la dulu cam biasa la..ehehe..

Kunun2 nak jadi model la tu..dah la x ckup tinggi..pasan je lebeh..muahaha...dah penat begambo aku mencari adiah plak..mula2 beli kotak tisu tp jalan punya jalan punya jalan lg aku ternampak sesuatu yg agak menarik la..jeng jeng jeng..mai tgok apa benda tu..:D

Aku jumpa ayammmmmmmmm...muahaha..


Tengok la si mellah sibuk duk tawar.mula2 cina tu bg 2 RM15.pas dia kata kalu amik 1 RM8..pas 2 mtak kurang lg..dia kata kalu amik 1 x da kotak la..kalu nak kotak dia bg RM7..kalu xdak kotak RM5..aku apa lg amik la tanpa kotak..hebat betoi mellah..hahaha

Setelah kepenatan kami pulang ke chalet tuk mandi manda.nant malam x tau lagi apa xtvt.sementara nak tunggu malam leh la berehat2 dlu..ehehehe

Cukup sampai sini dlu..sambung plak kisah jumaat pada sebelah malamnya pulak..tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...:))


No comments: