Monday, July 13, 2009

MGP 2009

Jumaat 03/07/2009 ( Malam )

Ni aku nak sambung kisah pada sebelah malam lak.lepas balik dari jalan2 di sekitar batu feringgi kami balik ke bilik masing2.bersedia utk membersihkan diri.sedang merehat2kan diri hp aku bebunyi.mimi ajak pegi ke nite market lg.tanpa membuang masa aku terus membuka langkah mengekori mereka.hahaha..sian mell kene tinggal.bukan sengaja nak tinggal tp masa tu dia ada meeting.Thanks to din_taliban sebab blanja kiteorg mam eskrim.ehehe...

muka2 hepi sebab dapat bejalan memenatkan diri..hahaha

Dah penat bejalan kami semua balik ke bilik smula.niat di hati nak berehat la.nak tido sebab sok pagi ada race.tp setiba di chalet aku tgok mell n yana duk lepak sembang2.aku n da geng apa lagi join la.agak lama jugak kami bersembang.hampir 4 pagi baru kami masuk ke bilik.memang kecoh la.nak2 si tarjen duk wat lawak kesengalan dia.sampaikan wanzai kepeningan mencari siapa iela.hahaha..ayat yg smpai sekarang duk menjadi usikan dikalangan kawan2 "iela mana iela (ni ayat tarjen)" n satu lagi ayat dari wanzai "iela ada bapa org kat sini?"..hehehe..sian wanzai blur..dalam duk sebuk2 bergelak ketawa ojin kuar dari bilik membawa sekotak coki2..waaaaaaaa..bestnya dapat coki2..memain pun leh dapat betul2.thanks to ojin bg coki2..x terabeh den makan..ehehe..

Orang sibuk sembang aku sebuk sms.pak cu aku wat spoil malam tu.saja nak menurunkan mood aku yg dah sedia terturun tu..mencikkk...


Semua semangat duk dengar lawak sengal oleh tarjen..hahaha

Dapat coki2..thanks to abam apiz..hehehe...len kali bg la lagi..hahha..:P

Dah abeh dah kisah malam tu..kita sambung lak cite pada keesokan harinya..jeng2..tgok la apa kami buat..


No comments: