Tuesday, July 28, 2009

LaSt

Uwaaaaaaaaaaaaaaa..pagi ni ujan.sangat lebat.malas betoi aku nak datang keje tp disebabkan ari ni last day aku keje aku gagahkan jugak dtg.badan pun dah mula sakit2 ni.mengemas brg x hengat punya.malam ni aku akan berangkat pulang ke kampung.pas ni x tau bila lagi aku akan ke sini.uwaaaaaaa...sangat sedih.sedih jugak nak benti keja sebab aku teramat la suka keja kat sini.xde stress,keje x banyak pendek kata memang best la.hahaha..xpe aku tau apa yg terjadi ni ada hikmahnya.pas ni aku akan mulakan kehidupan baru di tempat baru.sumanya baru.ehehe..

Kadang2 ati ni rse sedih jugak.banyak benda yang aku fikirkan.xtau bila sume ni akan berakhir.aku cuma berharap Allah permudahkan segala urusan aku.aku jugak berharap moga Allah murahkan rezeki aku.aku da malas nak menaip banyak2.ape yg aku tau ari ni ada makan besar sebab nak raikan aku..hahaha...

Tapai KL, Tapai Kepong n Tapai Alunan Muhibbah.....:D:D

No comments: