Monday, May 25, 2009

LaLaLaLa....

Ari ni pepagi lagi opis aku da sibuk.manager aku masuk tuk tgok mesin yang baru di beli dari Thailand.aku sendiri pun xtau mesin tu tuk apa.lpas manager aku kuar aku cube la tanya dengan kawan manager aku tu..coz dia pun duk nyembang ngan aku masa tu..erm..aku tanya dia cam ni.." ni mesin tuk ape ek?"..pas 2 dia jawab." ni mesin tuk test minyak" aku pun kata "oooooo" pas 2 aku x tanya dah la.hahaha..aku cuma nak tau je mesin tu tuk apa tu je.aku duk tgok sblum ni dah ada 1 depa duk usung sana sini.dah la berat sanggup je angkat.hahaha..smalam smpai lagi 3.big bos aku ni duk ada projek baru kat Thailand.projek apa aku pun x tau la.sbb aku x incharge bab tu.skang aku duk incharge bab projek wat krematorium je.tu pun duk kelam kabut je.baru2 ni mesin piling tertanam lam tanah..wahaha..cam mana leh jadi x tau la.bos aku duk pening pala dah.sian plak aku tengok.makin botak la pala orang tua tu..haha

ni le mesin yang aku cakapkan tu..kat dalam tu la depa buh minyak pas 2 duk test cam mana pun x tau la..minyak tu skit je taruk..ehehe


pas 2 ni aku nak cte pasal opis mate aku yg sorg ni.laki la.cine..dia ni sungguh la nakal.sehari x kenekan orang x sah.dulu sblum angah keje sini aku la duk jadi mangsa buli dia.skang dia x kacau aku sangat dah.dia duk
buli angah la plak.padan muka dia.kadang2 aku geram je nengok dia.cam nak p tanam je dia.hahaha..dia sorg je laki kat opis ni tp leh kacau sume pompuan yang ada kat opis.kadang2 pening pala layan dia.huhuhu....
ni la dia..tgok tu duk gayut guna tepon opis..hahaha..tepon wife dia la tu..=))

Ahad ari tu lak aku ngan angah p jusco.aku ni dah tingin sesangat dah nak mam kat teppanyaki.nak kata sedap sangat x jugak tp aku suka makan kat situ.ehehe..orang2 kat situ pun dah kenai aku.aku masuk je situ sume pakat duk senyum2 dah.ampeh je..bikin aku malu..:P..seingat2 aku last aku mam kat situ ujung tahun lepas la kot.mmg lama sangat dah.mana la aku x kepingin.ehehe..pas ni nak p lagiiiiiiii...lagiiiiiii n lagiiiiiii..


ni la yg aku slalu order..opppsss...dah nak abeh makan baru amik pic.sblum tu lupa nak snap..haha.maklum la dah kelaparan sgt..menu ni ada nasik..syur n ayam.angah pun makan sama macam yg aku makan tp dia amik daging...ehehe..memang mengenyangkan.yang pasti kalu makan kat situ leh tambah tanpa bayaran..akaka..leh mintak syur banyak2..hehe..

habis sudah kisah aku..ada masa jumpa lagi..k cawwwwwwwwwwwwwwww..:)):))



No comments: