Tuesday, May 19, 2009

bOs xDe

Yehaaaaaaaaaaaaaaa...ari ni bos aku meeting kat DBKL lagi..bak kata mell raya tamil la aku ari ni.hahaha..dah la mggu lepas dia jarang masuk opis.mmg bahagia betui aku.tapi smalam dia ada kat opis.duk wat report tuk meeting ari ini.aku la jadi mangsa dia.memang penat sebab aku duk kene turun naik tangga p opis atas amik barang.dia tau mengarah je.maklum la bos.dari pagi sampai la petang duk menolong dia je keje aku satu pun x jadi.huhu..tiap kali aku tolong dia,dia akan belikan aku makanan.kunun2 nak amik ati aku la sebab da tolong dia kan..hahaha..smalam dia belikan aku milo O ngan roti je.kadang2 dia belikan aku kue r mee goreng ke.huhhhhhh..segan plak aku nak amik sebab dia slalu belikan aku makanan.tapi orang kata rezeki jangan di tolak musuh lak jangan di cari..wakakaka..so apa lagi aku bedal la.ehehe.....

mil0 O n 2 ketui roti..ehehe..:D:D

No comments: