Tuesday, May 5, 2009

DiNeR

Ahad ari tu aku g diner..anak bos aku kawen..adehhh..syoq gak la..smpai skang duk terbayang2 lagi masakan kat sana..lama dah aku xmkan kat hotel..last 2thun lepas la kot.maklum la x mampu..makan kat hotel kan mahal..alang2 dah leh mam free ni aku join je la..akakaa..meh layan pic aku kat sana:D..tp xde la pic makanan 2 sume sbb bile depa idang je sume trus amik..maklum la sume da kelaparan..kate start kul 7..tgok2 kul 8.30 baru start..huhuhu..aktiviti makan2 abeh kul 11..hidangan yg akhir aku x dapat nak abehkan sbb dah kekenyangan.dr pengiraan aku ada 10 hidangan sumenye..mana x kenyang..kalu aku bedal lg mau pecah perot aku..haha..mmber sbelah aku lak dah mabuk..bising betoi dia..aku nak makan pun x senang..dah mabuk tu mabuk la..duk la diam2..ni duk terjerit sana sini..tp paling klaka..dia peluk aku..dia kata"WATIE SAYA RASA SAYA DAH MABUK LA"..haha..bukan dah rsa..tp mmg dia dh mabuk..smpai pegang gelas pun dah x boleh..pas 2 lak gelas pecah..sume pandang kat meja aku..ishhhh3...x patut betoi..:))..pas 2 aku pun heran nape bos aku bg aku duk semeja ngan cine2 tu sume..padahal ramai lg melayu yg dtg..x aci betoi..nak muntah aku bau wine..meh layan pic amoi2 masa diner..:))



No comments: