Sunday, June 21, 2009

mak....


14/6/2009 satu lagi tarikh keramat yang x mungkin aku lupa kan..emak yang aku sayangi,yang aku kasihi lagi aku cintai dah tinggalkan aku dan adik2 buat selama2nya.kini aku x punya siapa2 lagi melainkan adik2 aku..aku x punya mak..aku x punya ayah..peritnya rasa nak teruskan idup ni.tp demi adik2 yang aku sayangi aku perlu kuatkan semangat tuk teruskan hidup.sedalam mana pun sayang aku pada mak tp Allah lebih menyayanginya.aku relakan pemergian mak.semoga mak tenang di sana.ayah dan mak semacam dah berjanji.meninggal di tempat yang sama.hari yang sama cuma tarikh n bulan yang berbeza.lg sebulan genap la 13 tahun ayah pergi.kubur mak n ayah pun sebelah menyebelah.semoga mak n ayah aman di sana.moga roh mereka di cucuri rahmat n ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman dan bertakwa..mak..kak long bangga jadi anak mak..walau pun mak terpaksa harungi pelbagai dugaan masa hayat mak tp mak tetap tabah.terima kasih banyak2 mak..sebab jaga kami semua.segala jasa dan budimu xmampu kami balas.hanya doa yang mampu kami kirimkan buat mak dan ayah di sana..kak long janji akan jaga adik2 sebagaimana mak jaga diaorg..al fatihah buat mak dan ayah,,

6 comments:

Misty Melor said...

takziah kak long... sowi kami tak dapat p... aja tak sehat time tu .. sorry

Aujinz said...

Takziah..dah harap harap tabah menghadapi segalanya.

Alfatihah..

[mohamadtahir] [mz] said...

takziah...

tabah lah hadapi suma ni.. kekuatan diri semangat buat adik2 ko....:D insyallah suma akan jd baik selepas ni...

Intan said...

sedehnya aku baca, aku mgkin x sekuat ko kot..ko sgt la tabah ...

akiez said...

takziah :'(

MeLyssa NaDiea MRY said...

kdg2 hidop kita diberi dugaan yg kite pun x jangka...so ALLAH tahu ko tabah..ALLAH bg dugaan tu kat ko...dia nak bg pahala lebih byk utk ko..so terimalah dgn redha =D