Monday, June 1, 2009

DIA

DIA...Hanya dia dalam hati aku.aku berusaha tuk lupakan dia.tp...aku xmampu.aku tak kuat utk hadapi smua ni.dia sentiasa dan selalu di hati aku..aku sayangkan dia..aku cintakan dia..smalam bila kawannya memberitahu aku dipertengahan bulan ni dia akan bertemu dengan calon isterinya..uhhhhhhhhh...aku tersentap.memang semua ni aku dah jangka dan sememangnya aku dah tau.aku pernah meluahkan rasa hati aku pada dia tp....sungguh mengecewakan dia hanya menganggap aku sbg kawan baiknya saja.kecewa...yang teramat2 kecewa..kadang2 aku tertanya2 jika dia menganggap aku sbg rakan baiknya kenapa x dilayan aku sbg seorang kawan??dan mengapa perlu memberi harapan pada aku??dan mengapa perlu mengatakan dia juga suka akan aku??mengapaaaaaaaaaaaa???...ahhhhhhhhhhh...sakitnya aku rasa..dah begitu lamanya aku begini.melayan rasa kecewa.perit dan pedih.bahagia yang aku cari selama ni belum aku temui.Ya Allah berikanlah aku kekuatan tuk aku hadapi semua ni dengan tenang.luputkanlah dia dari ingatan aku.aku perlu lupakan dia..mungkin dia bukan tuk aku.mungkin ada lagi yang lebih baik dari dia sedang menanti aku.tapi mampukah aku...mampukah aku tuk lupakan dia..

No comments: