Wednesday, June 24, 2009

eRmMmMmmm........

Ermmm....aku dah wat keputusan.aku akan berhenti keje kat KL ni n akan balik ke umah mak sedara aku di Kedah r Penang.nak x nak keputusan ni aku perlu buat gak.aku xboleh berjauhan dgn adik2 aku.mereka perlukan aku.sejak aku balik sini ahad lepas atiku cam x tenteram je.slalu fikirkan adik2 aku.aku betul2 risau.risau ngan keadaan diaorg kat sana.lepas ni kalu aku di sana...sekurang2nya aku leh jaga makan minum diaorg jugak n diaorg dah ade depan mata aku so aku xde nak risau sgt....

Kadang rindu bertandang di hati.aku rindu sesangat.rindu pada mak..hampir 2minggu mak pergi mengadap ilahi.tp aku masih begini.sentiasa merindui mak.hidupku terasa kosong.terasa sunyi yang teramat2 sgt.aku ilang tempat mengadu..ilang tempat bermanja..terasa seakan mak masih disisi.terasa seakan mak masih di kampung.lepas ni xde lg orang nak tunggu aku balik dr kl..xde lagi org yg akan tanya apa aku nak makan bila balik kampung dan aku x dapat lg peluk,cium mak..huhuhu....peritnya aku rasa.perjalanan hidupku masih panjang.demi adik2 aku perlu kuat dan tabah dalam mengharungi hidup ni...

Tuk kekawan juga..time kasih sebab sudi menolong ila.terima kasih atas segala nasihat dan semangat dari kalian.ila x kan lupakan segala budi baik kalian..time kasih atas segalanya..:)

Buat adik2...tunggu kepulangan kak long.pas ni kita xkan berjauhan lagi.kak long sayang kamu semuaaaaa...>:D<..

1 comment:

JaxkJs said...

Apa yang terjadi tetap terjadi kita tak boleh menentukan nasib kita sendiri, kita hanya merancang TUHAN yang menentukan segalanya. Aku harap kau tabah dan kuatkan semangat untuk adik2 kau.