Saturday, April 25, 2009

KuRa2 yAnG sAnGaT gAtAL


cerita ini melibat kan Dua ekor kura-kura. Seekor jantan dan betina. Kisah ini terjadi apabila kura-kura jantan berhajat untuk melepaskan nafsunya kepada kura-kura betina. Kura-kura jantan bernamaSinsan dan kura2 btina Fufus.

Sinsan: Fufus... aku chenta pada mu.. aku amat sayang pada mu. stiap saat aku perlukan mu. di dalam hati ini tiada dua, tiga slain mu. mata mu bulat bak bulan purnama. hidung mu kempes berlubang dua, kaki mu empat bercengkerang hijau tua. sekali imbas rupa mu bak model didalam buku tadika. (hahaha, kali ni pasti terjadi apa yg aku nak.)

Fufus: Abg Sinsan, wajah abang manis umpama bulan. maaflah ayang x reti bahsa kiasan.. apa yang abg mahu sbnarnye ( aku tau la kau nak mengawan ngan aku. dasar jantan. jantan la juga).

Sinsan: abg sbenarnye... sbenarnye... sebenar benar benar benar nye... . nak kan zuriat.. atok abang cakap dlu, klu nak anak kena cakap ngan spesis ayang.

Fufus: ye la abg sinsan.. fufus turut kan saje kata2 abang tu..

sinsan: tercapai jugak hasrat abg ni fufus.. fus chenta ku... marilah kita berasmawan (berasmara untuk orang) di atas bukit yang tinggi itu.

Maka dengan bodoh nya mereka menaiki bukit yang tinggi itu. selama 4 hari berturut2 untuk mencapai cita-cita mereka.. sampai sahaja di atas bukit maka mereka lepaskan lah hajat mereka itu... ..

Setelah mereka puas, sang sinsan pun berkata pada sang fufus..

Sinsan: fufus. aku turun dahuluke bawah bukit.. kalau kau cinta pada ku, kau turun lah ke bawah setelah aku turun dahulu.

Fufus : baik lah abg...

sinsan: abg turun dahulu...

tanpa menghirau kan lagi keadaan fufus.. maka si sinsan pun turut lah.. sampai sahaja di bawah.. dia menunggu si fufus.


satu hari berlalu...

dua hari berlalu...

tiga hari berlalu...

empat hari berlalu..

simsan : kenapa lah si fufus x turun2 ni... . x boleh jadi ni..

si simsan pun memikir kembali mengapa si fufus tidak turun... akhirnya... ... ... ... ... ...

Simsan : aramakkkkkkkkkkkkk... ... ... .. aku lupa nak terbalikkan dia la...

hehehheeh


Tamat..

No comments: