Wednesday, January 14, 2009

15-01-2009


ermmm...tetibe lak ari ni rasa cam nak menjiwangkan diri..td masa lam bus tinge aku ni duk tengiang2 lagu elly mazlin tajuk die bungaku bakawali..aku suke sgt lagu tu...ade 1 part lagu tu aku suka sgt..my b ade kene mengena ngan aku kot..hehehe..lirik die cam kat bwah tu...

Dulu sendiri, kini sendiri
Tiada siapa yang peduli Dulu menanti, kini menanti Dia yang dipuja-puja tiada di sisi Sesekali aku teringin jua Untuk merasakan manisnya cinta Namun mengapa ku tak berdaya menggapainya oh... Mungkin itu suratan azali......

sejak 2 menjak ni aku suke betul melayan perasaan aku..kadang2 aku x tau apa yg aku duk pk..lam kepala rsa mcm serabut je..huhuhuhu..ape2 pun ari ni aku nak menghepikan diri aku mcam slalu..:)):))

2 comments:

MeLyssa NaDiea MRY said...

hahaha..aku tahu sbb ape...ko duk gatal nak kawin dah..wahahahaha

EiLa said...

hoiiii...mengot ko..mana ada la...huhu