Friday, May 18, 2012

1st Anniversary..29 april 2012

Alhamdulillah dah setahun usia perkahwinan aku..syukur Alhamdulillah jugak sbb aku dah dianugerahkan seorg putra yg sgtttt la comey..hehehe...Muhammad Aiman Ashraf..penyeri hidup kami..:)..Terima kasih Ya Allah..aku bahagia sgt dgn hidup skrg ni..aku harap kebahagiaan ni akan berkekalan hingga ke akhir hayat kami..InsyaAllah...
1st anniversary ni xdo apo pun..kami sedang dilanda kemerosotan ekonomi yg terlampau..hehehe...

6 comments:

Kentang said...

same la aku pon..dulu mase 1st anniversary tak gi mane..sbb kemerosotan ekonomi..plus dlm pantang lagi time tu..hehhehe


eh..aku yg kawen dulu..apsal lak ko yg sambut aniversary dulu? tak aci ni :-w

EiLa said...

muahahaaha...ala ko dah nak 2thun kan kawen..aku baru setahun..pas 2 blan aku kawen awl dr blan ko kawen..tu psl aku sambut dlu..muahahahahaha

Kentang said...

tak kira..tak aci gakkkkkkkkkkkkkkkkkkk :))

EiLa said...

muahahaaha..mereng dah dia ni..=))=))=))=))

melyssa_nadiea said...

aku pun x g mana..g soping mall je...hahaha..duit abeh beli adiah kat laki..pastu aku pow dia balik..dia kata "baik dia beli sendiri"

hahaha

EiLa said...

hahahha..sengal betoi...=))=))=))