Wednesday, April 18, 2012

Aiman 2 months

Ari ni Muhammad Aiman Ashraf dah 2 bulan..kejap je masa belalu..sikit lagi Aiman dah buleh berlari..muahahaha..Panggilan dah berubah.Abah Aiman x suka Aiman panggil MAMA dia lebih suka panggil IBU..hadoiii...apo2 je lah abah aiman oiiii...hehehe... Dos ibu smoga anak ibu ni membesar dgn jayanyaaaa...:))

13 comments:

melyssa_nadiea said...

wah..aiman dah beso..leh lari2 dgn KAKAK mell nnt yer..koh koh koh

melyssa_nadiea said...

lg 1 aiman, nnt kite g dating sama2 yer...namoh bwk ibu aiman..kaco daun je..wakakkaa..ibu aiman, syuh2 jauh2..nnt aku nak kipnap anak kamoo!!

EiLa said...

cissssssss....KAKAK kunun...ni aku bg KAKAKTUA..wakakakka...=))=))

amboiiiiii..nak kidnap anak aku ye..jaga2 aiman rmai bodyguard tau..=))=))=))

Kentang said...

hahahaha...ok gak tu..mell kakak tua..muawakakakakakaka

EiLa said...

muahahahahahahhaha...

melyssa_nadiea said...

hahahahhaa...kuangasam korg yer!!!


wehhh..rindu kat korg :(

EiLa said...

rindu kat hang jugak..huhuhu...

melyssa_nadiea said...

taw la rindu..hg duduk gerik je eh?adui..jom la terjah KL wei!

EiLa said...

InsyaAllah...ujg bulan 6 aku blik penang dah..hasan dah buleh keja dah..tangan dah ok cuma xleh angkat benda berat je la..Alhamdulillah...tu la..aku pun tingin nak p kl.dah lama x p sana..huhu..tp hasan ni kalu dah start keja mana nak ingt cuti dah..ari tu aku ada sebut nak p kl dia senyap je..huhuhu

melyssa_nadiea said...

huhuhu..kene bg laki2 kita bersidang nnt..kalau x,hasan pk dia nak p tempat yg hg nak tu, xdak sebab n punca!

EiLa said...

ckp je nak p jumpa kwan2 dah lama x jumpa..dia pun rmai kwn kat sana..hehehe

melyssa_nadiea said...

dahtu..jom turun kl esok! hahahaha

EiLa said...

muahahahaa..telupa nak baca komen ni..:)):))....jom p kllllllllllllllllllllll=))