Wednesday, November 16, 2011

Xdo TaJuK daaaaa...

Ermmm..nak cte ape ye malam ni..bosannya..huhuhu...beby ni semakin aktif.ari2 duk menendang je.nak2 lagi time makan lg la dia suka..hehehe..tapi bila aku duk ngaji diam plak dia hormat agaknya,,muahahaha...kejap je rsanya dah 6 bulan lebeh dia dalam perot aku ni n rsa x saba nak jadi ibu n x saba jugak nak tgok dia keluar..aku bersyukur sgt dengan anugerah yg Allah bg pada aku..sgt2 bersyukur.

Raya aji ari tu..balik kampung..dapat gak jumpa dak tecik Arissa Amanda.rindu kat dia la plak.suka tgok gelagat arissa.baru sebulan lebeh dah pandai bersembang n gelak.pantang usik skit gelak x hengat.nampak la barisan gusi2 tu,,gagagagaga..arissa2..nasib la hang kecik lg kalu dak tau la mak long blasah hang..:)):))

Huhhhh..dah 9.30 mata pun dah ngantuk tpppppp...nak tunggu incik somi pulang dlu baru mau tido..ni la rutin arian aku.tggu dia balik tp kalu lewat sgt aku tido dlu.kalu dlu time2 gini mmg dah lama di buai mimpi xyah tunggu sesapa..hehehe..k la..nant cte lagi..tata..:)):))

7 comments:

MeLyssa NaDiea MRY said...

hehehe..kem salam kat baby ye =)

EiLa said...

hehehe..beby ckp wsalam..:)):))...beby makin mengganas..wakakaka

MeLyssa NaDiea MRY said...

hahahaha..ganas mcm mak dia eh =P

EiLa said...

hahaha...mak dia x ganas dah la ni..sopan dah..wakakaka

MeLyssa NaDiea MRY said...

hahahaha...nasib la mak dia dh x kene buli dah..hahaha

rindu la kat korg sume :'( x best la life skrg ni :(

Earn A Living said...

bgs la mak die da sopan...jgn dok tensen2 slalu..kang tak pasal2 ank ko kena tutup mata sbb mak die kerap b*g*l..wakakakakakaka

EiLa said...

mellah:: mak dia duk kena buli ngan pak dia je la ni..huhuhuhahaah



pisam:: lama x dengar ayat tu..wakakakaka...:)):)):))